Splošna določila

Oddano naročilo na spletni trgovini Zelenega sejma je hkrati pogodba med razstavljalcem (naročnikom razstavnega prostora) in organizatorjem Zelenega sejma. Organizator sejma je zavod Zeleni planet so.p., Ježkova 4, 1000 Ljubljana. Naročilo v spletni trgovini je osnova za rezervacijo stojnice. Cene, ki veljajo ob sodelovanju, so v celoti navedene na spletni trgovini.

Splošni pogoji razstavljanja na sejmu opredeljujejo razmerja med razstavljalcem in organizatorjem sejma ter določajo sodelovanje, medsebojne finančne obveznosti in ostale zadeve, povezane s sejmom.

Pogodba je sklenjena, ko ponudnik naroči Zeleni sejem ali paket sejmov na spletni trgovini. Organizator si pridržuje pravico do spremembe ali posodabljanja pogojev, določil in opomb – ob vsaki posodobitvi pogojev uporabe bo tudi spremenjen datum na dnu teh pogojev.

Splošni pogoji so sestavni del pogodbe o udeležbi na sejmu. 

Prijava na sejem

Na sejmu lahko sodelujejo proizvodna in trgovska podjetja ter storitvena podjetja, ki so vpisana v sodni register in imajo ustrezno dovoljenje, samostojni podjetniki, zastopniki ter nosilci dopolnilnih dejavnosti z veljavnimi odločbami in fizične osebe s prijavljenim ODD.

Razstavljalec se prijavi za sodelovanje tako, da na spletni trgovini organizatorja www.zelenisejem.si naroči željeni sejem/sejme. Naročilo na spletni trgovini je pogoj za udeležbo na sejmu. Rezervacija stojnice je veljavna šele po izvedenem plačilu.

Ob prijavi mora naročnik sporočiti, ali ima kakšne posebne zahteve/potrebe. Če naročnik teh zahtev/potreb ne sporoči, se upošteva, kot da posebnih zahtev/potreb nima.

Organizator zagotovi elektriko do stojnice vsakemu razstavljalcu, ki jo je naročil na spletni trgovini.

Razstavljalec se z nakupom sejma zavezuje, da bo na sejmu prisoten ves čas trajanja sejma, kar pomeni, da mora biti njegov razstavni prostor zaseden ves čas sejma. Razstavljalec ne sme predčasno pospraviti stojnice in zapustiti sejma, saj velja skupinski duh za vse. Izjema je višja sila.

Organizator si pridržuje pravico zavrniti nakup razstavljalca, ki ne izpolnjuje splošnih pogojev za sodelovanje na sejmu – npr. podjetje, ki želi razstavljati mesnine. Zeleni sejem je namenjen promociji in prodaji naravnih, trajnostnih, rastlinskih, vegetarijanskih in ostalih človeku, naravi in živalim prijaznih izdelkov. Na sejmu se ne smejo razstavljati mesni izdelki.

Cena razstavljanja in plačilo

Cena za najem razstavnega prostora oz stojnice na sejmu je 150,00 €, v to ceno je vključena tudi prijavnina in promocija razstavljalca na vseh kanalih Zelenega sejma. Cena za paket dveh sejmov je 270,00 €, cena za paket treh sejmov pa 390,00 € z že vključeno prijavnino.

Cena za najem električnega priključka pri stojnici je 30,00 €.

Način plačila

Razstavljalec opravi plačilo z nakazilom na trr zavoda Zeleni planet so.p., ko prejme potrditev naročila iz spletne trgovine, v katerem so podatki za nakazilo. Račun za plačilo prejme po prejetem plačilu na e-mail naslov, ki ga je navedel.

Dodelitev razstavnega prostora

Stojnica meri okvirno 230 x 100 cm. Možen je najem cele stojnice, ali v redkejših primerih polovice stojnice.

O dodelitvi lokacije razstavnega prostora odloča organizator, ki razporeja razstavljalce glede na razpoložljivo površino in dejavnost razstavljalca. Razstavljalec lahko izrazi željo, kje bi želel, da stoji njegova stojnica glede na njegov razstavni program ali zdravstvene potrebe. Organizator si pridržuje pravice do premestitve razstavljalčevega prostora, če je to v interesu sejma. Na sejmu lahko sodelujejo razstavljalci z razstavnimi oziroma prodajnimi eksponati, ki ustrezajo tematiki sejma. Sejem je prodajne narave.

Razporeditev stojnic prejme razstavljalec po e-mailu v četrtek pred sejmom.

Vsako spremembo velikosti ali oblike razstavnega prostora mora odobriti organizator. Razstavljalcu pripada le prostor, ki ga nudi stojnica, po predhodnem dogovoru z organizatorjem pa se mu omogoči prostor še okoli. Razstavljalec ne sme oddati svojega razstavnega prostora ali del tega v uporabo tretji osebi brez soglasja organizatorja.

Razstavljalec lahko prične z urejanjem razstavnega prostora na dan sejma zjutraj (točna navodila za razstavljanje dobijo razstavljalci nekaj dni pred dogodkom na e-mail). Razstavni prostor mora biti v celoti pripravljen 30 minut pred pričetkom sejma.

Odpoved prijave in odstop od pogodbe

Odpoved prijave in pogodbe s strani razstavljalca

  1. Odpoved sejma pri nakupu enega sejma (plačano 150 €)
  • Odpoved 10 dni ali več pred sejmom:
    Razstavljalec prejme povračilo v višini 120 €, izvajalec zadrži 30 €.
  • Odpoved manj kot 10 dni pred sejmom:
    Razstavljalec prejme povračilo v višini 100 €, izvajalec zadrži 50 €.
  • Odpoved manj kot 3 dni pred sejmom:
    Povračila ni, izvajalec zadrži celoten znesek (150 €).

    Dodatni pogoji ob prestavitvi ali odpovedi zaradi slabega vremena:
  • Odpoved po prestavitvi: Če se sejem prestavi na rezervni datum in razstavljalec odpove svojo udeležbo 10 dni ali več pred rezervnim datumom, prejme povračilo 120 €. Če odpove med odpadlim in rezervnim datumom, izvajalec zadrži celoten znesek (150 €).
  • Odpoved sejma brez razpisanega rezervnega datuma (običajno za božične sejme): Če se sejem odpove zaradi slabega vremena, rezervnega termina pa ni razpisanega, izvajalec zadrži 100 €, preostanek (50 €) pa se vrne razstavljalcu.

2. Odpoved sejma pri nakupu paketa dveh sejmov (plačano 270 €)

  • Odpoved 10 dni ali več pred sejmom za en sejem:
    Povračilo 120 €, tako da ostane 150 € za preostali sejem.
    Skupno povračilo, če oba sejma odpovesta več kot 10 dni pred sejmom: 240 € (2 x 120 €).
  • Odpoved manj kot 10 dni pred sejmom za en sejem:
    Povračilo 100 €, tako da ostane 170 € za preostali sejem.
    Skupno povračilo, če oba sejma odpovesta manj kot 10 dni pred sejmom: 200 € (2 x 100 €).
  • Odpoved manj kot 3 dni pred sejmom za en sejem:
    Povračilo ni, izvajalec zadrži 100 % vrednosti za ta sejem.
    Skupno povračilo, če oba sejma odpovesta manj kot 3 dni pred sejmom: 0 €.

3. Odpoved sejma pri nakupu paketa treh sejmov (plačano 390 €)

  • Odpoved 10 dni ali več pred sejmom za en sejem:
    Povračilo 120 €, tako da ostane 270 € za dva preostala sejma.
    Skupno povračilo, če odpovejo vsi trije sejmi več kot 10 dni pred sejmom: 360 € (3 x 120 €).
  • Odpoved manj kot 10 dni pred sejmom za en sejem:
    Povračilo 100 €, tako da ostane 290 € za dva preostala sejma.
    Skupno povračilo, če odpovejo vsi trije sejmi manj kot 10 dni pred sejmom: 300 € (3 x 100 €).
  • Odpoved manj kot 3 dni pred sejmom za en sejem:
    Povračila ni, izvajalec zadrži 100 % vrednosti za ta sejem.
    Skupno povračilo, če odpovejo vsi trije sejmi manj kot 3 dni pred sejmom: 0 €.

Dodatni pogoji ob prestavitvi ali odpovedi zaradi slabega vremena:

  • Odpoved po prestavitvi (za paket dveh ali treh sejmov):
    Če se sejem prestavi in razstavljalec odpove 10 dni ali več pred rezervnim datumom, je povračilo 120 €. Če odpove po tem, izvajalec zadrži celoten znesek.
  • Odpoved sejma brez razpisanega rezervnega datuma (običajno za božične sejme):
    Če se sejem odpove in ni rezervnega termina, izvajalec zadrži 100 €.

Odpoved sodelovanja na sejmu mora razstavljalec organizatorju podati v pisni obliki, po elektronski pošti. Datum prejema pisne odpovedi, se šteje za dan podane odpovedi. Organizator ima pravico zavrniti prijavo oz. že sklenjeno pogodbo v primeru, če ima do razstavljalca odprte terjatve s prejšnjih sejmov.

Odpoved sejma v primeru višje sile

Organizator za Zeleni sejem navadno zagotovi 2 datuma, razen za božične Zelene sejme. Rezervni datum se uporabi v primeru, da je na dan prvotnega Zelenega sejma napovedano slabo vreme. Odločitev o prestavitvi datuma bo organizator pravočasno sporočil vsem razstavljalcem, do torka pred sejmom.

Organizator sejma v primeru odpovedi sejma zaradi višje sile (slabo vreme,…), zagotovi razstavljalcem vračilo denarja 70 € na sejem, ostalo pa zadrži zaradi kritja že nastalih stroškov z organizacijo in promocijo.

Razstavni prostor

Razstavljalec mora svojo stojnico označiti skladno s predpisanim zakonom. Na svojem razstavnem prostoru mora vedno imeti na vpogled vso potrebno dokumentacijo, ki jo potrebuje za opravljanje svoje dejavnosti. Organizator ni odgovoren za morebitne nepravilnosti v zvezi z razstavljalčevo dokumentacijo in opremo prostora.

Vse konstrukcije, instalacije in ostali elementi opreme na razstavnem prostoru morajo imeti ustrezne ateste. Postavljeni morajo biti v skladu z navodili proizvajalca.

Razstavljalec ne sme v leseno stojnico zabijati žebljev in jo mora vrniti nepoškodovano. Če jo poškoduje, razstavljalec krije škodo, ki jo oceni podjetje, ki je priskrbelo stojnice.

Razstavljalec lahko postavi promocijska in druga sporočila izven stojnice le z dovoljenjem organizatorja, brez dovoljenja pa so dovoljene uporabe pingvinov. Razstavljalec lahko svoj promocijski material ponuja samo na stojnici ali pred njo ali ob njej, če je prostor in s tem ne moti drugih razstavljalcev.

V času, ko je sejem odprt za obiskovalce, dovoz in odvoz razstavnih eksponatov z avtomobili ni možen.

Razstavljalec je dolžan v času sejma odpadke s svojega razstavnega prostora sam odnesti do zabojnikov za smeti.

Zavarovanje

Organizator ne odgovarja za poškodbe, izgube ali odtujitve razstavnih eksponatov ali opreme razstavljalca, nastale zaradi tatvine, požara, nesreče ali kakršnegakoli drugega vzroka. Razstavljalec je dolžan sam zavarovati razstavne predmete in drugo opremo na razstavnem prostoru na svoje stroške.

V primeru spora

Je pristojno Okrajno sodišče v Ljubljani.

Ljubljana, 5. november 2024